Lördag

Haft en riktigt mysig start på helgen. Igår blev det först tacomys med Älskling. Senare mötte vi upp några kompisar för att se Tintin på bio. Filmen var faktiskt riktigt bra! Ingen barnfilm utan väldigt spännade! Jag kan verkligen rekommendera att gå på den!
Idag började vi dagen med att gå till Scandic Ch för att äta frukost med mamma, Malin och Fredrik. Kändes konstigt att vara där som gäst och inte för att jobba. Det var hur gott och mysigt som helst, får inte glömma att nämna att buffén är ekologisk också! Därefter gick vi ner på stan och kikade lite.
Det börjar bli kallt nu, snorhalt ute idag! Var till I 14 och sprang intervaller på eftermiddagen, det gick bra att springa i skogen men så fort det blev asfalt kände jag mig som bambi. Nu får det komma snö!!!
För övrigt den här veckan har jag jobbat på, pluggat körkort och övningskört, tränat osv. Vi har även fått nytt golv i hall och kök, resultatet blev awesome! Ibland är det bra bekvämt att bo i gavlegårdarna. Vi behövde bara plocka undan allt så gör de resten av jobbet, lyyx! Jag har även piercat mig, eller piercat och piercat gjort hål i "flörpen" i örat. Grymt nöjd! Ikväll blir det lördagmys med Sara, en bra film och smoothie!
/ Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0