Lördag

God morgon bloggen!

Ska snart iväg till jobbet, jobbar helg den här veckan. Faktum är att jag faktiskt jobbar åtta dagar i rad denna vecka..men det är bara att bita ihop.

Igår hade jag och älskling lite fredagsmys här hemma. Vi kikade på idol och åt choklad fondue! Jag fick en fondue av en kompis i inflyttningspresent samt ekologisk choklad att värma i den. Det blev verkligen hur gott som helst! Chokladen var inte bara miljömärkt utan också en bra alternativ för veganer och vegetarianer, inte ofta man ser en sådan märkning! Jag som älskar choklad tycker att man verkligen kan känna skillnad på choklad och choklad. Jag tycker ekologisk choklad smakar mycket bättre då det inte är en massa konstiga tillsatser i dem, det blir inte samma "sockerchock" på nåt sätt, haha. Jag kostar hellre på mig några extra kronor för att verkligen få en god en.
/Charlotte


Kommentarer
Postat av: malin

åh superduper!! :)

2011-11-29 @ 21:46:52
URL: http://malinolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0