Lördag vs. Måndag


Lördag vs....


Måndag..

Jag föredrar lördags-versionen. Lördagen var bra med bytarkväll och sedan hemma-häng hos Malin!

Men idag är jag fruktansvärt trött. Sen natt och tidig morgon är ingen bra kombination. Dagen har varit hektisk men riktigt meningsfull, eftersom jag sitter i Barn- och ungdomsnämnden här i Gävle så har jag varit ute i Bomhus hela dagen. Vi har ett kontaktpolitiker-system där alla ledamöter får olika geografiska områden som man just är kontaktpolitiker för, och jag har tilldelats Bomhus förskoleenhet. Så idag har jag och Åsa, nämndens ordförande varit i Bomhus och träffat förskolechefer, barn och personal. Väldigt spännande och viktigt att verkligen få se hur saker och ting fungerar och är. Att få se både utmaningar och massvis med glädje från barn och personal, väldigt nyttigt! Gör ju att man kan hantera sitt förtroendeuppdrag på bästa sätt! Dagens avslutades med lunch tillsammans med ett helt gäng 5-åringar. Fint det!

Sedan mötte jag upp SSU:s ombudsman Ahmed. Eftersom vi just nu har börjat driva en lokalpolitisk-kampanj så har vi delat ut frukostpåsar, och varje kväll så packar vi nya. Därav så åkte vi och handlade nytt till frukostpåsarna, innan jag blev hemskjusad då jag inte mår sådär tiptopp.

Imorgon blir det frukostkampanj på morgonen och sedan så ska jag till frisören, efterlängtat med min galna utväxt!

Nu: Dags att börja plugga till onsdagens seminarium om EU, om jag inte somnar tills dess ZZzzzzzZ

/Linnéa

Kommentarer
Postat av: Bodil

Hej tjejer, Kul med klädbytarkvällarna!!! Stor kram på er och hör av er om ni vill fika!

2011-11-09 @ 09:29:56
Postat av: Linnéa

Hej Bodil!



Ja verkligen, vi fortsätter! Självklart så vill vi fika någon dag, håll utkik på mailen!



Kram

2011-11-10 @ 00:25:10
URL: http://lifeaseco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0