Lördag

Hej bloggen, det var ett tag sen!
Äntligen en ledig helg (har ju jobbat några lördagar i rad nu). Igår blev det idolmys med älskling. Vi gick upp i tid idag och åkte till gymmet. Skön start på dagen! Sedan blev det hem och städa innan släkten kom hit på lite "inflyttnings-fika", två månader senare. Men bättre sent än aldrig eller hur?! Trevligt att ha alla samlade här!
Kära farfar och Mysan.
Nu ska jag snart hem till syster. Typ alla kompisar ska ut men kände verkligen inte för det idag. Är inte i party-mode nuförtiden? Tror jag ska ta en paus med det, då blir et roligare sen när man väl går ut. Så det blir hem till syster för att kolla på Hp med hennes tjejkompisar, mys mys!
Imorgon är det ju fars-dag, jag grattade pappa idag eftersom jag inte vet om jag hinner träffa honom imorgon. Jag köpte trisslotter, ett säkert kort haha. Ett miljötips är ge bort en upplevelse! Istället för att köpa matriella ting som bara kostar på miljön. Laga en middag åt honom, bjud på bio eller hitta på något annat roligt. Men som sagt trisslotter är ju också en bra grej, det köper man ju inte så ofta själv..
/ Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0