Söndag

God morgon bloggen!
Igår hade vi ännu en av våra omtalade klädbytarkvällar. Den här gången var vi hemma hos Karolina. Vi var ett redigt gäng, ca 10 personer. Både gamla och nya ansikten. Nästan varje gång är det minst en ny person som är med vilket jag tycker är jättekul, eftersom trenden sprider sig. Jag hade med mig en kasse med kläder och gick därifrån med två kassar, tre par skor och en väska!! Haha, men jag är supernöjd, gjorte mycket fynd. Jag var faktiskt i behov av koftor, och kom hem med minst fyra stycken! Med andra ord, bytarkvällar is the shit!
Min kära syster hade med sig ett skohorn. När hon höll upp det kollade alla lite konstigt, "ett skohorn?", men efter några sekunder utbrast många i kör, "Jag behöver ett". Haha, man kan verkligen byta allt! Som vi sagt förr, en annans sopor är en annans skatt!
Jag och älskling har redan hunnit städa här hemma, snart ska vi iväg till gymmet. Senare blir det övningskörning+ lite teori och senare middag hos mor och far. En riktig fixa och dona/myssöndag.
/ Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0