Tenta fredag

                                    

Känslan när ett långt, långt inlägg av allvarlig karaktär försvinner pga krångel med internet. Usch! Arghh

Så nu får ni hålla tillgodo med ett kortare inlägg. Får väl skriva om när jag slickat mina sår.. men det är inte ikväll, det kan jag säga! Håller på och tentapluggar till nästa veckas GIGANTISKA tenta, och ångesten håller på att smyga sig på! Men jag ska hotta upp kvällen med världens bästa te som jag fick av Elin när jag nyligen fyllde år. Med smak av hallon, björnbär, blåbär, smultron och grädde "toppat med grönt te och kokos". Riktigt gottis! Dessutom heter tet "häxbrygd", helt underbart ju.

Min helg består främst av jobb och lite olika slags möten, plus en hel del läsande också. Tentor är inte att leka med, speciellt om man måste plöja ca 8 tjocka böcker. Men jag ska inte klaga för mycket! Gillar möten, och mycket sånt är det ju i helgen.

Ha en fin fredagskväll!

/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0