Choklad

Lugnare vecka nu än vanligt! Vilket jag verkligen njuter av, skönt med lite mindre åkande! Var i Uppsala måndag och tisdag bara. Dock så händer det ju en hel del saker ändå. Varit på flertalet möten med anknytning till SSU i veckan, styrelsemöte, kampanjmöte och ett mysigt möte hemma hos Elin med massor av fika, med mål att skriva en debattartikel. Sedan hade jag tänkt passa på att träna en del, dock så fick jag världens hemskaste nackspärr, så de planerna fick slopas. Blivit lite bättre nu, men ska till kiropraktorn imorgon och förhoppningsvis blir det bättre efter det. Imorgon så blir det en utgång med lite vänner, så bjuder jag lite på middag innan. Firar födelsedag lite efteråt. & på lördag är det dags för bytar-kväll hos Karolina. Kul! Speciellt eftersom det var så längesen jag har haft möjlighet att vara med!

När jag fyllde år så fick jag riktigt fin Choklad från Gefle Chocolaterie, som är både etisk och miljövänligt inriktad. För exakt ett år sedan, närmare bestämt 1 november 2010 så skrev Charlotte ett inlägg om just Gefle Chocolaterie, ett väldigt intressant och lokalt företag som tänker på människor och miljö! Ett tips är att kika i arkivet i november 2010 helt enkelt! I arkivet från tiden då vi hade projektet och levde hållbart så finns det mycket, vi bloggade kanske lite mer undersökande och bredare just då och det finns mycket olika saker att läsa. Speciellt om du kanske är en lite nyare läsare!




/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0