Exzakt

Ledsen att jag varit så dålig på att uppdatera i bloggen den här veckan. Jag bröjade på mitt nya jobb i tisdags. För er som inte vet så har jag börjat jobba på Exzakt, i kundtjänsten för skistar. Den här veckan har vi haft utbildning, först har vi lärt oss alla Exzakts system och sedan hela Skistars system, rättare sagt korvstoppning. Det är en hel del att lära sig, har varit lite kokko i huvudet när jag kommit hem på kvällarna. Men det är självklart jättekul också! Jag valde ju att börja jobba där för att jag ville ha en utmaning och lära mig något helt nytt! Jag tror att jag valde rätt och att jag kommer att trivas superbra där! Alla är så snälla och gulliga och det verkar vara en trivsam arbetsplats. Men nu är det äntligen helgen, vilket är väldigt välbehövligt! Jag kommer att ägna den till att äterhämta mig och samla krafter till min första "riktiga" arbetsvecka! Ska snart ut och springa med min kära Sara, det är ju underbart väder ute! Sedan blir det bara en myskväll med älskling. / Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0