Guldklimp



Idag så gick jag och köpte väskan ovan hos Ruth& Raouls, min favorit secondhand butik i Uppsala. Har kikat på den i månader, sedan mitt första besök där. Så idag slog jag till, då den är härligt vintage-stil med lite aningar av Chanel. Kommer att användas flitigt! Dessutom så fick det bli min egna lilla present då det nu typ har gått halva terminen, och jag känner att jag var värd den. Även om det kan vara lite farligt med att se saker och prylar som ett belöningssystem som bara uppmanar till ökad konsumtion. Det är jag medveten om, men detta är en sån gobit som jag vet att jag inte kommer att ångra, som är genomtänkt och kanske lite av en *klapp på axeln* väska. Men då jag fyller 19 år på lördag så kan man ju se det som en tidig födelsedagspresent till sig själv också..

Annars så är jag sjukt trött idag, gick upp vid 06:00 för att ta tåget 07:49 och har haft en lång dag med flera föreläsningar då jag kom hem vid halv sju. Men imorgon så har jag ingenting så ska då passa på att läsa på i kurslitteraturen och anteckningar, fixa inför miljötinget och packa lite.

Nu ska jag njuta av tv-kvällen med både Grey´s & True blood, och självklart plugga lite! Det gäller att hänga med..

/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0