Helgen

I fredags var jag och älskling ut och åt för att fira att jag har fått nytt jobb! Vi gick till Mezopotamya som ligger på söder. Maten var verkligen hur god som helst! Efter det mötte vi upp några kompisar på Interpool. Sedan blev det tidig kväller eftersom jag skulle upp och jobba i frukosten på CH. De har börjat med att lyxa till det på lördagar nu. Det är öppet till klockan tolv, live pianomusik och utökad buffé. Ett tips att gå dit och äta brunch med nära och kära på lördgarsmorgonen. Hur mysigt som helst, och bäst av allt, buffén är ju ekologiskt!
På lördagkväll hade min kära Sara sin 19-årsfest. Hon bjöd på trerättersmiddag och roliga tävlingar. Supertrevlig kväll med supetrevligt tjejgäng. Dock följde jag inte med dem ut på krogen eftersom jag skulle upp och jobba i frukosten på söndagsmorgon.
Jag och Martina med vårat pris som vi vann!
Födelsedagsbarnet och Becca!
Efter jobbet åkte jag hem och bara mös med älskling, kikade på film och tog det lugnt. Sedan åkte vi hem till hans föräldrar på söndagsmiddag. Även där fick vi trerättermiddag med bla kött och olika ostar från Diléns. Middagen var fantastiskt god. Vi stannade och kikade på "Partaj" ett program som jag personligen tycker är hur roligt som helst. Efter det åkte vi hem och sov, helt slutkörda efter helgens bravader!
Idag ska jag plugga lite körtkortsteori (får se om jag hinner köra också), städa här hemma, umgås med Sara och peppa inför imorgon. För då smäller det, då börjar jag på mitt nya jobb. Ska bli jättekul och spännande!
/ Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0