Mobilblogg

Försöker mig på det här med att blogga från mobilen, får se hur det går! Det är ju supersmart eftersom jag ofta är på språng och inte alltid känner att jag har tid att sätta mig ner vid en dator.

Mamma, pappa och Malin var som sagt här för en stund sen. Fick en jättesöt present av dem, ekologiska gelehjärtan! Blir så glad när nära och kära tänker på miljön och tar efter ekostilen!

De tipsade även om en inspirationsmässa som äger rum nästa helg. Det är gästrike återvinnare som anordnar dagen vid sörby urfjäll. De kommer att ha åtta stycken tema rum där allt är till salu, vernissage med 300 tavlor, massor med second hand och tips! Jag är på miljötinget så kan tyvärr inte åka dit. Men ett supertips åk dit och fynda!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0