Nyplockade trattkantareller

image description
Brorsans fynd!

Man ska inte ropa hej för tidigt, har försökt uppdatera via mobilen hela helgen men det har inte funkat alls, arghh blogg.se..

Idag är det en grymt kall och regnig söndag och jag känner mig bitter.. och sur. Sådär så att man blir irriterad på det mesta. Men det kan man ju få vara ibland. Har jobbat hela helgen, och försöker nu febrilt komma igång med mitt PM som ska in på torsdag. Dock så är min fantasi inte på topp för tillfället och paniken börjar att infinna sig.

Min fredag var i alla fall mysig då vi gjorde hemmagjord pizza, mums. Min lillebrors klass hade varit ute vid Kungsbäck, bakom högskolan och han hade hittat massvis med trattkantareller. Så det blev trattkantareller på pizzan och det var både gottis och hållbart! Älskar verkligen kantareller i alla de slag, och som vi skrivit förut så går det ännu att hitta svamp i skog och mark!

/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0