På tåget!

Nu sitter jag och Charlotte på x-tåget ner till Gävle! Känns sjukt tråkigt att åka hem med tanke på att man blir så glad och peppad på miljötinget av alla andra engagerade och intresserade ungdomar! Dessutom så händer det ju roliga saker hela tiden! Å andra sidan känns det skönt att komma hem då det finns massvis med plugg på hög som jag måste ta tag i, och så hinner jag fira min 19-årsdag med min släkt och familj. Men min födelsedag kunde inte hittills ha varit bättre, med hotellnatt och god hotellfrukost! (efter krångel inatt så blev det ju till slut hotell, och det kan man ju inte klaga på) Och engagerade workshop deltagare under förmiddagen!

Workshopen gick över förväntan och alla var jätte duktiga och engagerade. Tillsammans så gjorde de klädbytarstationen suverän! Sitter med ett leende på läpparna och massvis med energi och pepp efter alla lyckade timmar uppe i Hudik på miljötinget. Trots att sömnbristen börjar att göra sig påmind..

Lägger upp alla bilder när jag kommit hem och ätit tårta!

/Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0