Tisdag



Gillar veckor då jag inte har någon måndags-föreläsning, veckan börjar liksom på tisdagar och blir mycket kortare! Denna vecka är det så och först idag har jag varit i Uppsala för PM seminarium, så nu är vi i princip klar med Medborgare och samhälle, och börjar imorgon med Statsmaktens strukturer. I november har vi sedan en fet tenta på båda områden, tungt. Appropå tentor så fick jag idag veta att jag klarade min första tenta i politisk teori, vilken lättnad!

Annars så är jag less på vädret, regn och åter regn. Lite tyngre desto närmare vi kommer november.. I Mitten av november så ska jag förövrigt åka till Moldavien via mitt partidistrikt och prata om SSU, hur vi lägger upp vår verksamhet samt om ungas politiska engagemang. Ska bli väldigt, väldigt intressant. Det piggar upp lite i november ändå..

Vill åter påminna om att alla borde delta imorgon på Faitrade Challenge, fika något rättvisemärkt och rapportera in det. Tillsammans kan vi göra skillnad! & nu är det bara att börja peppa inför helgens Miljöting!

/Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0