Från Stockholms stadsmission



Jag skrev i inlägget nedan om att jag fyndat lite på Stockholms stadsmission, där går pengarna till att hjälpa Stockholms allra mest utsatta, viktigt! & bra att veta att deras vinst går till någonting viktigt, till människor som idag helt osynliggörs.  Jag köpte ett skinn-skärp och en liten mobilväska ursprungligen från Weekday, detta för under 200 kronor! Att handla second hand har så många ++++ inte minst med tanke på hur återanvändning är en av de enklaste metoderna om du vill börja leva mer klimatsmart.

Jag gillar söndagar. Oftast inte lika hektiskt som alla andra veckans dagar och man får tid till att träna och fixa med sådant man annars skjuter upp. Idag körde jag ett spinnpass och fixar med lite annat, skönt att vara igång! Ska även ansöka till universitetet nu i vår också, Blir ju klar med Statskunskap A och ska ansöka till Genusvetenskap A och satsa på att komma in på Politicies kandidatprogrammet nästa höst. Men nog om studier.

Hoppas helgen varit fin!

/Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0