Hektiska men fantastiska oktober



Hur firade ni Kanelbullens dag i tisdags?
Själv så tog jag en långlunch på Epí med Lovisa, äntligen så fick jag möjlighet att äta sopplunch med mängder av nybakat bröd. Gottis på riktigt! Eftersom det var kanelbullens dag och det luktade nybakat i hela Epí så köpte vi en varsin ungsvarm kanelbulle och drack lite thé (som jag försöker lära mig att dricka istället för kaffe, mår inte alltid så bra av det nämligen). Det blev många timmar och jättehärlig ledig tid med en vän! Återigen så kan jag tipsa om Epí och nu även deras sopplunch, slår det mesta! Men det som är bäst är ju att det är vegetariskt och ekologiskt och närproducerat, det kan inte riktigt bli bättre!

Annars så har jag uppdaterat min kalender och får lite halvt ont i magen när jag ser allting som jag har framför mig nu i oktober, det mesta fantastiskt kul! PM-inlämning, 19-årsdag, Miljötinget, repetitioner och läsning av SEVEN (berättar mer om det snart!), mitt första gruppmöte med S-gruppen i barn och ungdomsnämnden (som jag numer är ersättare i för Socialdemokraterna!), Nämndsammanträde, roliga SSU aktiviteter, jobb och Högskoleprovet. Och mellan detta och mitt pendlande till Uppsala så ska jag försöka trycka in lite träning, pluggande och vänner. Men tänker att jag ska försöka njuta av det som är kul och inte bara stressa i allting, får se hur väl jag lyckas! 

Nu ska jag iväg och träna för första gången på länge, bara att invänta träningsvärken imorgon! 

/Linnéa  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0