Back to work

Ska börja jobba igen efter två veckors sjukskrivning. Eller jag jobbade ju på hotell i lördags men det räknas inte det var ju bara en dag. Får se hur det går, tummen gör fortfarande lite ont men har fått tillbaka rörligheten. Ska börja med ett köttpass idag, 12.00-21-00 jippie! Det kommer att bli tufft de närmaste veckorna. Simon jobbar på Coop i Valbo där de håller på och bygger om 80 % av butiken. Han är med i ett ombyggnads team och går därför på dagtid. Annars brukar han jobba mycket kvällar. Och jag kommer de närmaste veckorna mestadels jobba kvällar. Vilket betyder att vi kommer gå om varandra någon fruktansvärt. Vilket i-lands problem! Men det är jobbigt att inte få umgås med sin kära!
Jag har haft lite kontakt med en av mina lärare som jag hade på Borgarskolan. De ska dra igång ett projekt om hållbar utvekling på skolan om någon vecka. Hon hörde av sig och frågade om jag och Linnéa ville komma och föreläsa om Life as eco. Självklart vill vi det! Det ska bli superkul att få komma tillbaka till skolan och prata lite. Det är bara att höra av er om ni vill att vi ska komma och föreläsa! Vi tycker bara att det är kul!
/ Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0