Hösttider

Föreläsningen på Borgis igår gick jättebra! Vi kom dit strax innan ett och gick direkt till lärarummet för att hälsa på alla gamla goa lärare. Mats fyllde år så han hade med sig tårta som vi fick smaka (tyvärr hann vi inte träffa Mats, men grattis i efterskott!! Tårtan var supergod, tack tack). Så vi satt där och åt tårta och bara myste med alla innan det var dags att bege sig till sal 53 (vårat gamla hemklassrum). Det kändes jättekonstigt att stå där i sitt gamla klassrum och föreläsa. Men det var fantastiskt kul! Dom verkade intresserade och några blygsamma själar ställde några frågor. Efter föreläsningen fortsattade vår vandring på skolan för alla hälsa på folk. Vi gick upp i skolcafeterian och fikade med Marcus (han som jobbar i fiket), vi satt där bra länge med honom och diskuterade allt mellan himmel och jord. Han berättade även att lärarna hade börjat kräva att så mycket som möjligt ska vara miljömärkt under deras lärarkonferenser osv. Go lärarna!!

Är ledig idag men var ändå uppe med tuppen, jag hade nämligen körlektion imorse. Gick riktigt bra! Kom hem vid nio och eftersom jag redan var vaken så begav jag mig ut på en löptur. Jag sprang lite i Boulognern och upp mot Tolvfors. Åh, det är så härligt och underbart fint med alla höstfärger i Boulognern nu! Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen blir det stan och lunch med Sara. Senare ikväll ska jag ut och äta med Älskling och fira att jag har fått nytt jobb!!
/ Charlotte
GLÖM INTE ATT ANMÄLA ER TILL MILJÖTINGET!! Gå in här--> http://www.miljotinget.se/miljotinget/

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis snygging till nya jobbet!!! Shit vad kul ! :D

2011-09-30 @ 11:39:05
URL: http://enmalinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0