Internet krångel

Internet krånglar här hemma det är därför jag varit lite dålig på att blogga de senaste dagarna. Vi måste köpa en ny router...För övrigt älskar jag verkligen att bo själv, eller ja kanske ska säga sambolivet då! Det är så mysigt att ha sitt lilla egna och att man inte behöver bo som i en resväska längre. Hade alltid en stor väska med massa grejjer som jag kånkade på mellan mitt och Simons hem. Och det är så kul och inreda och dona! Det blir så fint här hemma och jag får säga det själv! Hade aldrig kunnat drömma om att mitt första hem skulle vara så fint!
Aja nog om lägeneheten. De senaste dagarna har jag mest tagit det lugnt, är ju fortfarande sjukskriven på grund av handen. Den känns mycket bättre nu men gör lite ont ibland vid ansträngning. De senaste dagarna har jag iallafall kunnat böja på den riktigt så det ser ljust ut! Så jag har passat på att varit hundvakt åt Malins lilla hund My, umgåtts med vänner, fixat här hemma och haft första filmmyskvällen med älskling här hemma. Ska börja jobba igen på lördag, i frukosten på CH. Det skja bli skönt att börja jobba igen och få lite rutin!
Trött My efter en långpromenad med mig och Sara.
Hösten har verkligen börjat knacka på dörren, and I love it! Jag älskar verkligen hösten, det är så klar och frisk luft och mycket fina färger ute! Har kommit igång med löpningen igen och det är så skönt att springa ute nu när det är sådan frisk luft! Tummen upp för hösten!
Vackra naturfenomen! Bilden tog jag från köksfönsret när jag stod och lagade mat.
/ Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0