It's my life

Inte nog med att jag hade en fantastisk helg i London, när jag sedan var påväg hem ringde min mobil. Det var en arbetsgivare som meddelade att jag fått en tjänst jag sökt! Så den 4 oktober ska jag börja på nytt jobb. Jag ska sitta i kundtjänst på xzakt- kundrelation. Ser fram emot det jättemycket! Jag hade ett superdilemma förra veckan. Jag var på intervju på det här jobbet, det kändes superbra och jag kunde verkligen se mig själv jobba där. När jag kommer hem ringer de från Scandic och erbjuder mig en tjänst som frukostvärdinna.
Tankarna snurrade runt i mitt huvud så jag höll på att bli galen, vad skulle jag välja om jag fick jobbet på exzakt? Fortsätta som frukostvärdinna eller börja på ny kula? Ringde desperat runt till familjemedlemmar och vänner för goda råd men insåg snart att jag måste gå till mig själv och fråga mig vad jag helst vill. Jag kände att det skulle vara roligt att testa något nytt, jag har jobbat inom hotell och resturang i tre år nu. Jag vill prova ett annat jobb, lära känna nya människor, utvecklas osv. Det är nu när man är ung som man ska testa sig fram för att veta vad man är intresserad av och vill fortsätta med i framtiden. Men jag kommer att ha kvar "min fot" på Scandic också, tycker om att jobba där med min lilla "familj", så kommer jobba lite helgdagar då och då. Så det känns jättebra!
Jag kommer även att sluta arbeta på Coffee Lounge, känns lite tråkigt men jag är peppad på nya utmaningar. Det händer så mycket nytt i mitt liv nu! haha. Jag har gått ut skolan, flyttat hemifrån, blivit sambo, fått nytt jobb! Men allt känns så bra, saker och ting börjar klarna.
/ Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0